Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Love

Skrivet:    ·  Vardag

Kärlek?
Vad är det egentligen?

Kärlek existerar inte för mej längre.
Det är bortkastad tid.
Jag kommer antagligen aldrig förstå mej på det.
Man ska stå för den man älskar, inte tvärt om.

Nu ska jag gå min egna väg.
Du finns inte längre i mina tankar.
Det är bäst att glömma allt som har med er att göra.
Det funkar inte längre :(

Jag trodde att jag skulle bli lycklig med dej
Men jag hade fel, igen!



Jag är så glad över att jag har mina vänner <3
Vad skulle jag göra utan er?
Älskar er <3<3



Love Hanna

♡Anonym♡
Skrivet: 2009-09-05,  kl. 14:52:02

ja du... Man kan ju undra vem som hjälpte dig tillbaka med en viss?

♡Petronella♡
Skrivet: 2009-09-06,  kl. 13:35:55

Finns alltid alltid alltid för dig gumman och det vet du <3<3 är så glad att jag har dig också !




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design