Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Film kväll med en död bil xD

Skrivet:    ·  Vardag

Ja, vad ska man säga?
I går var den BÄRST SJUKASTE ROLIGASTE kvällen/natten man har vart med om!
Det var Ella, Lusen, John, Börs, Emma, Frida, Simone och Erik :D
Hade film kväll ^^ Vi såg på ”Besatt”. Ja den var lite läskig eftersom den är baserad på en sann historia :S
Kl 3.00 så hände det alltid läskiga saker.
Jag och Emma satt och höll händer menads John satt bredvid och fick ta stryk av våra skrik xD
 
Efter filmen så hade vi det skojsigt och spelade gitarr :D
Gick ner till sjön sedan, vet inte varför vi gick dit efter en skräckis men.
Jag och Emma ville se stjärnfall, men det blev inget :(
Drog lite dåliga skämt också ;) Det var en gång två tomater…. Haha xD
Så sjukt dåliga x’D

Sedan när pöjkarna skulle hem efter 3 (kom ihåg filmen) så dog bilen :S
Börs kunde inte hitta sina skor, och ficklampan funkade inte.
Allt på en och samma gång :S
EFTER 3!!!! :O
Ella: Detta är ett täcken på att ni inte ska åka, det kommer hände er ngt! :O
Ella fick lite panik, tyckte synd om dej gumman :( <3<3
 
Men allt löste sig ^^
Börs skor var hos grannarna, mamma hade tagit dem dit xD
Bilden fixades, men var fortfarande osäker på om det höll till Tidaholm.

Blev att John och Börs fick sova över ^^
Jag Emma och Börs fick sova i Fridas säg och Frida och John ficka sova på golvet xD
Snattrade till kl 7 på morgonen :S
Frida till Börs: TYST! Du får ligga i garderoben!! Ja, det upprepades en del gånger xD
Fast det var ju bara på skoj ^^
Pöjkarna fick även ta på Fridas snygga nattlinnen xD
Lova dem att inte lägga ut några bilder ;)
Frida och John kollade på Sunes sommar mitt i natten haha^^
Hon är lite sjuk ibland asså :P

På morgonen, nu i dag. Satt vi på altanen och käka frukost :D
HÄRLIGT^^
Sedan åkte dom hem :(
I morgon blir det att vara med dom och köpa SKOR :D
Fan va jag ÄLSKAR ER <3<3<3
 
Men nu ska vi snart åka iväg till morfar :)
Har även vart duktig att damsugit hela huset (a)

Tvungen att lägga upp denna sjukt söta bilden på min Syrra simone och Snygg Erik <3<3


Blev inga bilder under kvällen för min del :(
Men kanske får lite av vännerna <3
Lägger upp dem senare i så fall ;)

Love Hanna
♡Lusen♡
Skrivet: 2009-09-22,  kl. 00:37:46

Du glömde skriva att min mobil dog oxå ;) sen att Simone o Erik hade en eller två månad/er på lördegen ^^ ;)

Vi alla älskar dig oxå bby ;) <3

♡hanna♡
Skrivet: 2009-09-22,  kl. 17:56:54 Blogg:  http://fliflickan.blogg.se/

Gjorde den :O haha xD

Ja de kanske ja glömde ^^



å va gla ja blev nu :D:D <3

♡$ Ella $♡
Skrivet: 2009-09-23,  kl. 18:11:23

Haha, sjukt händelserik helg alltså X) Fan vad roligt vi hade elr?! Måste göras om snart, jag kanske kan lära mig att hantera mina panikattacker om vi fortsätter kolla på läskiga filmer? :O ;D Älskar dig gumman det vet du <3<3<3 Har så jävla kul med dig :D




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design