Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

En KUL Måndag ^^

Skrivet:    ·  Vardag

Jahapp, skolfoto i dag då.
Såg inte direkt fram i mot det, men vem gör det? xD
Fick reda på att vi i global klass skulle oxå ha ett foto! :O
Dubbel otur asså ;)

Hade sovmorgon i dag, men var i skolan tidigt i alla fall.
Var tvungen att jobba lite ><

Satt och tjöta med John en hel del i dag ^^
Han är kul han ;)

Gick till körskolan efter skolan och gjorde syntestet. ÄNTLIGEN! :D
I morgon blir det att gå på handledar kursen i 3 timmar xD

Nu ska jag äta lite, sedan blir det att plugga vidare!

Mina kläder för i dag:
* Jeans
* Korsett/Linne
* Kavaj
För dom som vill veta xD


Fotograf: Adam Lenngren ^^ (lillebrorsan)

Love Hanna
♡Lusen ^^♡
Skrivet: 2009-09-15,  kl. 11:34:39

Snälla varna mig innan du börjar köra så ja vet vart ja inte ska hålla till ;) x)

♡hanna♡
Skrivet: 2009-09-15,  kl. 21:47:41 Blogg:  http://fliflickan.blogg.se/

haha xD gick handledar kursen i dag ;) så snart åker jag på vägarna ^^ Ja ska FÖSKÖKA köra lungt xD

♡hanna♡
Skrivet: 2009-09-15,  kl. 22:58:20 Blogg:  http://fliflickan.blogg.se/

haha xD gick handledar kursen i dag ;) så snart åker jag på vägarna ^^ Ja ska FÖSKÖKA köra lungt xD




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design