Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Hos Älsklingen

Skrivet:    ·  Vardag
Hallo ;)

Är hos min älskling <3<3
Hitta lite bilder på Ellas fina skåp som vi dekorerade så snyggt när hon fyllde år ;)








Jag och John har för tillfället kul med hans snus xD
John tycker det e väldigt kul :O



Här lusen så har du ena bild på dek! hoppas du ä nöjder nu ;)




Nu ska ja o älsklingen mysa ;)


Love Hanna
♡Lusen♡
Skrivet: 2009-10-15,  kl. 22:16:18

HAHAHA nu är jag nöjder men kanske inte den snyggaste bilden

P.s. för er som inte vet detta var ja nyckter vid detta tillfället ^^

♡sofielicious♡
Skrivet: 2009-10-25,  kl. 20:01:37

hanna:D:D dags o uppdatera kanske?! hahaXD lite dålig på det den senaste tiden:p

♡Ella♡
Skrivet: 2009-10-27,  kl. 12:52:38

Haha, ni är för söta ni =) Min födelsedag kunde inte varit bättre :D <3<3




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design