Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Örebro + lite annat

Skrivet:    ·  Vardag

Har inte bloggat på ett tag nu. Måste börja uppdatera mer nu ;)

Kan börja med att jag, mamma och syrran Frida åkte till örebro i onsdas :D
Vi skulle kika lite på IKEA men de blev mariebergs köpceter typ hela dagen xD
Men IKEA blev de en liten stund i alla fall. Inte för att jag hittade något där men.
Hittade en del snygga linnen istället som jag fick med hem :D

Fridas Kläning 249:-   Mitt Linne 149:-  På Cubus

Mammas Jacka från Veromoda  En kläning som jag testade 349:- men köpte inte den ;)

Blev denna istället 349:-  mkt snyggare ;)

Blev nagelack oxå ;)  25:- st på KICKS

Vantar 29:- Indiska  Mössa 149:- MQ


Sedan så var studiebidraget slut xD

Sedan har man pluggat lite matte, har ju prov efter lovet -.-
Men ja tror de kommer att gå fin fint ;)

Sedan så måste jag skrapa färg så ja kan börja måla taket.
Vill ju ha klart mitt rum så fort de går ^^

Har stora planer för detta rum ;) Kommer bli så Snyggt så ^^


Men men, nu ska ja chatta vidare men Älsklingen och Lusen xD
Kanske plugga lite mer framöver ;)

Love Hanna
♡Emilie♡
Skrivet: 2009-11-02,  kl. 17:36:37 Blogg:  http://emiliemediet.blogg.se/

Du är snygg snygg snygg! :)

♡hanna♡
Skrivet: 2009-11-02,  kl. 18:06:08 Blogg:  http://fliflickan.blogg.se/

Tack ^^ Men ja vet en som e snyggare ;) ;) ^^




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design