Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Kärlek????

Skrivet:    ·  Vardag
Jag orkar inre mer!!!!!
Vad ska ja göra, ja kan inte tänka längre.
Varför ska detta hänta?

Va hemma i dag, ja mår inte så bra,
ja vet inte vad man ska göra när något sådant här händer.

Jag viste inte att jag gjorde dej svartsjuk för att ja pratade om en gammal vän som ja har tagit kontakt med.
Då ska inte bara du göra det värre, göra mej svartsjuk med flit. inte för att jag blev det direkt, men det var väldigt jobbigt att du pratade om HENNE hela tiden bara för att du skulle göra igen.
Jag skiter i om du pratar med henne, det är ju inte min sak.

Jag tycker bara att du e löjlig som ska göra saken värre.

Okej, vet att jag sa en del dumma saker men de e bara för att jag älskar dej o ville att du skulle komma hit :(
Du får tycka vad du vill. Jag orkar inte sitta här och ta emot en massa skit från dej bara för att du ska ge igen!!!!

   
♡Julius♡
Skrivet: 2009-05-28,  kl. 21:34:29

Asså jag ska vara med Gustav imorgon :D




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design