Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Frilufsdag/...
Skrivet:    ·  Vardag
                I dag så har man haft frilufsdag i denna hetta!
                Det var kul men de va synd att man inte kunde bada xD
                Satt vi kss och käkade glass med minta tre flickor
                medans man väntade på bussen, de va gott kan ja lova ;)


               







             Jag blir bara så ledsen när det ska vara så här!
             Jag kan inte lugna ner mej tills jag får veta hur det ska vara.
             Mår så dåligt över det.
             Att du inte har fattat att jag ÄLSKAR dej,
             men du verkar ha annat för dej eller något.                    
            
             Kan inte fatta att du gör sånna saker som du gör?
             Visst, ni e kompisar. Men vet hon det?

             Mina tankar om det kan ja inte skriva.
             Vill inte att någon ska ta illa upp.

             Alltså, ja har inget imot att ni är,
             men de blir bara för mycket i bland när du pratar om det varje dag!
♡Julius♡
Skrivet: 2009-06-07,  kl. 22:21:25 Blogg:  http://juliussmulius.blogg.se/

asså eftersom man inte kan svara på kommentarerna så blir det ju lite krångligt men men ... det var Gustav som skickade sms:et :D



han e för söt alltså <3




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design