Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Lite allt möjligt ^^

Skrivet:    ·  Vardag


Nu har man pratat lite i telefon med Tommy.
Kom ju hem från tracktor racecet nys som var NICE!
Och nej! Jag är inte någon bonde enligt Tommy xD
Men de kan ju diskuteras ;)

På racet träffade man lite goa folk som Susanne och Axel
som man tillbringade resten av kvällen med :)
Jag och Axel kom fram till att vi är släckt i släckt med varandra på ngt vänster.
Det är ju trevligt tycker jag ;)

Ja, man kände ju att man inte var omtyckt av en del som var där..
Fick lite onda blickar på mej, känndes lite "scarry"
Men de var lite kul ^^
Men ja hoppas hon inte gör de på v-höjd, då blir de inte så roligt!



Redigerade en del i dag oxå, har man tråkit så har man xD

Snacka om att ja längtar till skolan :O
Kan ni tänka er de?
Sommarlov kan vara lite trist tycker ja.
Okej, det är kul de första veckorna, men sen blir de bara såååå boring -.-

Ska på bio i morgon och kolla på ice age 3, det blir NICE!

btw, NICE är mitt ord de, om ni inte viste de :O xD




Jag stör mej på att jag inte vet vem du är fortfarande!
Snälla ge mej ett tecket eller något?!




Kommer lägga upp lite bilder på klassfesten som vi hade i lördas snart, lovar ;)
♡ja det lär du märka♡
Skrivet: 2009-07-23,  kl. 00:46:40

MEN LÄGG NER DITT JÄVLA NICE xD jag hatar det du säger det hela tiden utan att det behövs vafan :P<3

♡hanna♡
Skrivet: 2009-07-23,  kl. 13:23:45 Blogg:  http://fliflickan.blogg.se/

men "vafan", du får stå ut ;)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design