Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Hos Tommy

Skrivet:    ·  Vardag
Nu är jag hos Tommy :D
Han har presis lärt mej att spela Farmville, så nu behöver jag inte skämmas längre för min farm haha xD
Kom hit vi 8 tror jag. Har kollat på scary movie 4. Den var NICE!  ;)

Nu står Tommy bakom mej och väntar säkert på att vi ska gå upp och kolla film eller ngt sånt ^^
Ska se på Hitta Nemo som han lovade mej, fast han har sett den säkert 5 ggr denna vecka xD
Lovar att jag inte ska somna denna gång, vill ju höra Doris fina sång. Fortsätt simma, fortsätt simma...  ^^,
Jag är säkert lika dum som Doris men de vet jag ju inte( Jo det är hon :O<3//Tommy)

Men ska se film nu ;)

Go natt <3

Love Hanna



btw: våran första bild tillsammans för ca 2 år sen ^^  <3



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design