Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

fika med tjejorna <3

Skrivet:    ·  Vardag
Har fikat med tjejorna i dag, det var revligt :D
Ja, de hände lite annat skojj oxå, som tex i hissen ^^
Haha, har inte vart med om ngt roligare xD
de värsta va ju att han tutade när vi skulle åka ner igen.
Okej, ni kanske inte fattar vad jag skriver om, orkar bara inte förklara just nu, kanske gör de i morgon ;)

Skriver lite med Tommt nu.
KÅT BOCK! ^^ xD

Och snälla, kan ja inte äns få ha min blogg ifred?
Du vet nog vem du är som ja menar!
Det blir inte bättre av att du läser de jag skriver ändå. så hej svejs med dej!


Annars har jag haft en skit bra dag :D
Föresten så fick jag träffa CH också, det var ett stort + ;)

hepp, ska skriva vidare med CH o Tommy nu ^^
ska nog kolla till min farm oxå.

Love Hanna



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design