Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Julafton

Skrivet:    ·  Vardag
oj oj oj, det var ett tag sedan jag uppdatera, finns på mycket att skriva om o så många bilder att ladda upp :O
Men det får bli en annan dag. Det är bland annat Lucian och julavslutningen.

Men i dag är det JULAFTON!!! GOD JUL på er <3<3

Vaknade av ett sms från det bästa Ella <3
>Fick se att jag hade fått ett paket i "julstrumpan" BIO!!! Får ta det någon dag på lovet :D

Fick en del paket oxå, blev nöjd med det jag fick fast jag inte hade önskat mej något speciellt ^^

Bio och 3 lepsyl!!  Mamma vet vad man behöver ;) klarar sej inte utan det xD

Världens finaste Vantar som farmor har stickat <3<3 och 1500 kr o en triss som man inte vann något på.

Snobben nattlinne och mysiga ulltofflor :D

Har på mej min nya snygga kjol :D Tack Martina för hjälpen <3


Nu åker vi till morfar, hoppas ni får en bra jul :D:D
♡Lusen♡
Skrivet: 2009-12-25,  kl. 00:04:20

Nja de enda som är bra med julen är att den tar slut...

♡Hanna♡
Skrivet: 2009-12-25,  kl. 00:40:48 Blogg:  http://fliflickan.blogg.se/

Jasså? varför så negativ?

♡Emilie♡
Skrivet: 2009-12-25,  kl. 13:07:35 Blogg:  http://emiliemediet.blogg.se/

så du fick tag på en kjol tillslut! Snyggt var det iallfall:D<3

♡Ella♡
Skrivet: 2009-12-28,  kl. 13:38:28

Gud vad fin den var :D Hoppas du blev glad för smset ^^ Ring mig ikväll sen gumman <3<3<3<3




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design