Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Dö-tid :D xD

Skrivet:    ·  Vardag
Sitter och väntar på att lektionen ska börja. Saknar min Älskling så mycket <3
Jag och Bea fördröjer tiden med att sitter här framför datorerna xD
Hittade lite roliga bilöder på mej och mina syskon som små, skulle ju ha dom bilderna i 1:an till ett arbete.

Ja, Kusinen Andreas och syrran Simone ^^

Nån Jul för länge sen ^^^Ja o Simone

Nyvaken? Hahaha xD Min älsklings filt <3

ÅÅÅÅÅ Min kisse miss :(

HAHAHAHAHAHAHA *asg* Ja tror ja dör :'D

Tårta!!!! Ska baka en sån när ja fyller år :D

Kom ihåg att ja HATADE den där västen :@


Nu ska ja in på Farmville och nörda lite tror ja :D

Sedan måste ja lägga på ett kol, ska bli klar med julprogrammet, de blir att ja läser Pettsom och Findus (=


Älskar dej John Älskling <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
♡Emilie♡
Skrivet: 2009-12-08,  kl. 13:14:22 Blogg:  http://emiliemediet.blogg.se/

hahaha faen va söt du ska vara kvenna!! :D

♡hanna♡
Skrivet: 2009-12-09,  kl. 13:44:34 Blogg:  http://fliflickan.blogg.se/

Hahaha xD "kvenna" :'D Du kan va söt ;) <3<3




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design