Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Kul dag med mina Girls + Lite annat.

Skrivet:    ·  Vardag
Okej, kom på att jag inte har uppdaterat så mycket det sista.
Sofie, jag ska försöka hålla koll på stavningen ;) xD

Jag har en del att skriva, men ja måste bara börja med att berätta att i går hade jag en super kul dag med mina vänner.
Har inte haft så kul på länge :)

Ella: Vill du ha Tomaten?
Jag bröt ut med ett jätte garv, inte för att jag förstod varför.
men det blev en kul middag haha xD

Var i staden tidigare på dagen och tog en fika på Pims :)
Där planerade vi att vi skulle ha an American pie maraton senare på kvällen.
Ella såg så kul ut med sin nya Almerbacka ^^

Vi såg bara på första filmen, sedan gick vi ut i den STORA byn Timmersdala.
Satt på "kompis" gungan eller vad de kallades, man blev LITE sandig xD
Satt där och pratade och hade det kul.

Träffade Simon Senare på kvällen efter lite tjöt från mig och Ella ^^

Jag har bestämma att dessa veckor som är kvar av lovet kommer spenderas mer med Timmersdala tjejerna ;)
För med dom kan man ha kul :D <3<3


 



Så här ligger det till:

David = Bye Bye 4 ever!

Simone T = Vän eller kanske inte längre... :(

Tommy = på G, fast kanske lite mer än så.

Har fått en del frågor om det.

Men vi får se hur det kommer att gå.
Har en del saker att reda ut med Tommy så slipper man alla dessa små bråk som var problemet förra gången.



Veckas planering:

Måndag: var jag med mina Girls :)

Tisdag: Hajen 3 kväll hos Ella kanske, med Tjejerna :D

Onsdag: ?  Någon som vill kanske hitta på ngt då?

Torsdag: Tommy fyller år.

Fredag: Trubadur kväll på Pizzerian med Tjejerna :D

Lördag och Söndagen har jag inte planerat än ;)




Så, nu hoppas jag att jag har fårr med allt ;)

Sofie? Stavade jag rätt? :O haha xD


Love Hanna
♡Petronella♡
Skrivet: 2009-08-06,  kl. 09:15:30

Hanna =) Du är en underbar vän och den senaste veckan när vi umgåtts har jag haft så sjukt roligt med dig så det finns inte :) Ingen ska få trycka ner dig eller få dig att må dåligt <3



Imorrn blir det trubadurkväll och då ska vi ha kul :D <3<3<3<3<3

I <3 U gumman !

♡Petronella♡
Skrivet: 2009-08-06,  kl. 09:15:55

Hanna =) Du är en underbar vän och den senaste veckan när vi umgåtts har jag haft så sjukt roligt med dig så det finns inte :) Ingen ska få trycka ner dig eller få dig att må dåligt <3



Imorrn blir det trubadurkväll och då ska vi ha kul :D <3<3<3<3<3

I <3 U gumman !

♡Sofie♡
Skrivet: 2009-08-10,  kl. 22:11:59

haha ALLT förutom "fårr" vilket ska va fått;);) fniss




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design