Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Tisdag: jobbig men ändå bra dag!

Skrivet:    ·  Vardag



Nu äntligen har man skrivet in sig på kör skolan men syrran.
Har pratat om det i ett år nu, Så det var bra att detta är gjort.
Nu ska man bara fixa lägg, göra syntest och fylla i lite papper
och även gå en handledar kurs i 3 timmar som är minde kul -.-








Ja, ja fattar inte vad jag gör för fel? Jag försöker åtminstone prata om det!
Du ska inte säga att jag borde tänka på att jag har sårat andra än bara dej!
Vilka mer har jag sårat? Och hur många har inte du sårat då?
Jag försöker åtminstone göra något åt de, men du bara skiter i det!
Är du rädd att prata om det? Är du en sån person som "aldrig gör fel"?
Jag erkänner, det var dumt av mej att säga de. FÖRLÅT <3
Men ja ville heller inte ljuga för mina andra vänner.
En sak är säker! Du är inte så mkt bättre än mej, du går bakom ryggen på andra!
Hur ska de kunna lita på dej?
Tänk dej för innan du säger något!
Jag försöker bara vara ärlig och lösa detta.
Men du verkar inte vara mogen för det!
Du verkar vara en sån person som alltid måste bråka eller vara osams med någon,
annars har du ingen och skylla på.
ISKALL!





Nu ska vi prata om något roligare innan ja kommer in på fel saker.
Träffade Gustav i dag <3
Fick en kram, behövde verkligen det.
Du gör min dag så mycket bättre.
Är glad att ja kan prata med någon.
Utan dej skulle jag knappt klara av det här.
Du är bara MIN knazer <3




Love Hanna
♡-C-♡
Skrivet: 2009-08-25,  kl. 21:19:10 Blogg:  http://mainstraw.blogg.se/

jag håller seriöst med dig <3

Alla är inte felfria.. även om vissa tror att de är det smsa om det är något finns här 24/7 <33




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design