Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Måndag+Bilder från 20/8

Skrivet:    ·  Vardag



Jahapp, då var det Måndag igen -.-
Skolan var då lite seg, men det gick rätt bra ;)

Ja, man blev ju lite retad i morse då. DU SKA INTE SÄGA NÅGOT DIN LÄSPANDE SAK xD
Ne men det är ju lite kul. kanske borde tänka mej för nästa gång? xD

Bussen hem var ju kul ^^ HAHA xD
"Ja, ni passar ju bra ihop"

Och Ella? Jag sköter gärna mitt kärleks liv själv haha xD
Du är bara för go <3<3
Fast ja, hjälp på traven behöver man ju alltid xD ^^ <3
Ja, fick ju ett sms nu från en som ja inte vet vem det är ifrån... Vem kan det varar då ELLA?
Haha xD

Nu ska jag vara onyttig! GODIS!
Får träna sen i morgon, så slipper man få dåligt samvete ^^


Här kommer lite bilder som Jag, Ella och Sofie tog för ett tag sen ;)


Jag

Ella

Sofie

Sofie Jag

Ella Sofie

Jag

Så det var en del ;)

♡Petronella♡
Skrivet: 2009-09-06,  kl. 13:40:32

Haha X) Always on you side you know ;) <3<3<3<3




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design