Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Måndag avslutad

Skrivet:    ·  Vardag



Hej på er alla monsterdiggare ;) xD

Denna dagen har vart helt okej, fast man saknade sin Emma :(

Hoppas du blir bättre gumman <3


Äntligen har Global Klass startat då. Det var så mycket roligare än vad man trodde.

Lärarna är stört sköna ;) Kommer få många skratt på vägen kan jag lova!

Det ända som jag var missnöjd med är att när vi ska ha läger med alla media 2:or så krockar det med detta läger i Global Klass :(  Så det blir att skippa lägret med media.


Träffade syrran min på staden efter skolan.

Ville egentligen träffa min Gustav <3

Men han var på väg till sin bror. Försökte förklara vart han var, men ja fattar inget som vanligt ><


Men jag och Simone (syrran) tog var sin Twister och satte os utanför pressbyrån och bara tjöta.

Kul att prata med henne ibland :) Man träffar ju henne inte så ofta längre ''/


Och nu sitter jag här mätt i min mage efter maten.

Blir kanske att kolla Tv eller vara social på msn.



Har Kollat lite på Yves Rochers hemsida:

Parfymer:



45:- st   Persika                                                  Hallon                                                Björnbär


Läppglans:



85:- Mango färg

Nu ska man ju Bara ha råd med detta ><




Love Hanna som Älskar sin Knazer <3

♡JohannisPannis <3♡
Skrivet: 2009-08-25,  kl. 15:13:56

åh, hanna, va härligt att höra om "din knazer" ! är ju lite nyfiken, så du får höra av dej ! mycket fin blogg har du nu också =) ! <3<3<3

♡JohannisPannis <3♡
Skrivet: 2009-08-25,  kl. 15:14:10

åh, hanna, va härligt att höra om "din knazer" ! är ju lite nyfiken, så du får höra av dej ! mycket fin blogg har du nu också =) ! <3<3<3

♡hanna♡
Skrivet: 2009-08-25,  kl. 19:03:38 Blogg:  http://fliflickan.blogg.se/

Ska berätta ;)

Tack <3<3 Ja, ja blev nöjd i alla fall:)

♡-C-♡
Skrivet: 2009-08-25,  kl. 21:16:44 Blogg:  http://mainstraw.blogg.se/

Den hallonen är asgo :) <33




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design