Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Kärlek eller vänner?

Skrivet:    ·  Vardag
Du får göra som du vill,
men säg inte att jag inte varnade dej, jag vill ju bara ditt bästa!

Han hörde inte av sej på en månad om det inte var mer.
Sen skrev han: Önskade att det var vi ibland, Älskar dej <3

SKITSNACK!

Vill inte att det ska bli samma sak som det blev med mina fösta vänner.
Vill inte förlora mer vänner för ett jävla skithål!
Ursäkta, men jag är inte så pigg på det här just nu...
Kanske ska skriva någon anna dag när jag har lungat mej, typ om 100 år!

Hoppas bara att du blir Glad! vill inget annat vännen <3
♡Lusen♡
Skrivet: 2009-08-04,  kl. 20:42:04

Hur är de med dig gumman??? Prata?? :)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design