Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Hajen 3 kvällen

Skrivet:    ·  Vardag
Nu kommer det lite bilder från Hajen 3 kvällen :)


Emma    Jag    Ella   Sofie


Sofie   Ella   Jag
Redigerade bilden lite, men tyckte det blev Nice mohahaha^^


Ella och Sofie ^^
Meningen att det ska se romantiskt ut xD


Haha, de e mina tjejor de ^^
Bratz Girlsen xD

Om ni vill se lite mer bilder så har ja dom på facbook ;)
♡Anonym♡
Skrivet: 2009-08-10,  kl. 21:53:45

Måste påpeka att du skriver dåligt och dina texter är ointressanta...

Och en sak till... VÄX UPP FÖR FAN!

♡hanna♡
Skrivet: 2009-08-13,  kl. 14:16:24 Blogg:  http://fliflickan.blogg.se/

Ja men ursäkta då, men jag har inte bett dej att läsa min blogg. om du tycker att de e ointressant så tyck de du, jag har inte tvingat dej att läsa de jag skriver vännen ^^

♡Emmelie♡
Skrivet: 2009-08-14,  kl. 17:17:38

Hej Hanna!

Hur är det??

Såg att du hade fått en omogen kommentar!

jag oxå =/ Ibland kan man undra vad det är med folk eller hur?! det är inget att bry sig om!



Kram Emmelie

♡hanna♡
Skrivet: 2009-08-14,  kl. 17:45:01 Blogg:  http://fliflickan.blogg.se/

ne men jag bryr mej inte om sånna. om de tycker att de e så dåligt så behöver dom inte läsa. jah har ju inte tvingat dom xD

♡Emmelie♡
Skrivet: 2009-08-14,  kl. 17:51:11

haha precis!

Men det är så sjukt jag menar varför ens

kommentera sådana onödigheter? Det är ju deras problem inte våra ;)



Kram

♡Elena♡
Skrivet: 2009-08-20,  kl. 10:15:55

Haha bilden när ni sitter i busken var cool:D




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design