Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Börjar skriva igen!

Skrivet:    ·  Vardag


Ja, nu kanske det var dax att uppdatera sin blogg igen.
Ja, de har vart ganska jobbiga veckor nu det senaste.
Men det ska vi inte ta upp här, för det är glömt nu hoppas jag.
Jag har haft så underbara vänner som har hjälpt mej på travbanan igen :D:D <3<3<3

I alla fall. Nu sitter jag här med Teh muggen i knät. Ja, det är lite kallt tycker jag :S
Ja kan säga att det var väldigt svårt att sova i natt, det var så mkt man tänkte på.
Men ja tro att de flästa hadde samma problem.


"Go natt. Du med din söta röst <3" då kunde man sova gott :)

Det roliga var att det inte var så svårt att gå upp ur sägen i dag :)
Kanske vaknade på rätt sida denna gången ;)

jaja, nu ska vi se vilka kläder det blir att ta på sig i dag.

 

 Ja det blir 1!


Men nu är mitt Teh slut, kanske dax att ta på sig lite kläder.
Ska ju åka om en halvtimme ;)

Men ja skriver lite mer i kväll om dagen hörni ;)

Love Hanna






DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design